Job 2 van 4


Report this listing

Solliciteren



Administratief Medewerker


Functie

Nicolas De Bruyn Business Academy is een sterk groeiende onderneming. We zijn de beste plek voor ondernemers om een persoonlijke en zakelijke doorbraak te organiseren. Zo creëren wij een buitengewoon resultaat op vlak van leiderschap en begeleiden elke ondernemer naar een meetbaar eindresultaat. Bij Nicolas De Bruyn Business Academy is elke ondernemer verzekerd van de beste begeleiding en de persoonlijke aandacht die nodig is om zijn/haar doelstellingen te behalen.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • offertes opvragen, bestellingen plaatsen
  • beheren wagenpark
  • Opvolgen van openstaande facturen en zorgen voor tijdige betaling
  • Beheren en opvolgen van aankoopfacturen om ervoor te zorgen dat leveranciers tijdig worden betaald
  • Inplannen van opleidingsdata voor klanten en zorgen voor een vlotte organisatie
  • Creëren van een maximale klantenservice door klantvragen en -verzoeken tijdig en professioneel af te handelen
  • Ondersteuning bieden tijdens opleidingsdagen, zoals het regelen van catering en het verstrekken van algemene ondersteuning tijdens de opleidingsdagen zelf
  • Wanneer je de ideale mix zoekt tussen administratie (70%) en helpen op onze evenementen (30%) dan is dit de geknipte job voor jou

Kwalificaties en vaardigheden:

  • Minimaal een diploma secundair onderwijs, bij voorkeur met een administratieve achtergrond
  • Uitstekende organisatorische vaardigheden en oog voor detail
  • Sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
  • Vermogen om zelfstandig te werken en taken efficiënt te plannen en uit te voeren
  • Klantgerichte mindset en vermogen om effectief te reageren op de behoeften van klanten
  • Goede kennis van MS Office (Word, Excel)
  • Absolute must: perfect Nederlandstalig
  • Mis je één van de bovenstaande kwalificaties, dan wordt de wil om dit op korte termijn te leren ook in rekening gebracht.

Wij bieden:

  • Een dynamische werkomgeving binnen een groeiende en innovatieve opleidingsinstelling
  • Mogelijkheden voor persoonlijke groei en ontwikkeling
  • Een competitief salaris en extralegale voordelen
  • Snelle indiensttreding mogelijk

Jouw profiel

Kwalificaties en vaardigheden:

Minimaal een diploma secundair onderwijs, bij voorkeur met een administratieve achtergrond

  • Uitstekende organisatorische vaardigheden en oog voor detail
  • Sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
  • Vermogen om zelfstandig te werken en taken efficiënt te plannen en uit te voeren
  • Klantgerichte mindset en vermogen om effectief te reageren op de behoeften van klanten
  • Goede kennis van MS Office (Word, Excel)
  • Absolute must: perfect Nederlandstalig
  • Mis je één van de bovenstaande kwalificaties, dan wordt de wil om dit op korte termijn te leren ook in rekening gebracht.

Aanbod

Wij bieden:

  • Een dynamische werkomgeving binnen een groeiende en innovatieve opleidingsinstelling
  • Mogelijkheden voor persoonlijke groei en ontwikkeling
  • Een competitief salaris en extralegale voordelen
  • Snelle indiensttreding mogelijk

Solliciteren

Benjamin De Ceuleneer
0483266260
thebestjob@ndba.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht